När man har det riktigt bra!

Jag har haft alldeles för mycket att göra för att hinna sitta vid datorn men fy vilken bra helg jag hade, Var ju på Bakken i Danmark med en massa fina vänner vilket resulterade i att jag kom hem med ett as stort Marabou choklad som jag vann och en stor nallebjörn :)

Sen var jag & R och såg på Stand Up på Söndagen (ingen mindre än Al pitcher) kunde verkligen inte blivit ett bättre slut på en riktigt bra helg!

På valborg blev det jobb 16-03, sålde minst 100korvar och hade allmänt kaos efter 00 haha.

Bjuder på lite fina bilder ifrån Bakken!

Haha på denna bilden är vi alla Sven`s små kycklingar!

 

HAHA! Vi åkte lilla uppskjutet... som egentligen var för barnen

 


Söta R :)

 

Avslutar med CHOKLAD som jag har i massor nu!

 

NATTINATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0