Sånt är livet

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den urdåliga uppdateringen här!
Men det har hänt så mycket kul & mycket jobb på sista tiden att jag inte ha hunnit med bloggen helt enkelt.
 
Detta året har varit ett virrvarv av både otroligt hemska saker som har hänt och så otroligt roliga saker så jag har bestämt mig för att samla alla dom finaste minnena i ett album här hemma så just nu sitter jag och laddar upp hundratals med bilder på fuji för att skicka in dom på framkallning.
 
Här får ni ett smakprov ifrån hur vi hade det i New York iallafall, underbart är bara förnamnet.
På något sätt är det en så himla fri känsla att vara en bland flera tusen, miljoners som går runt där på gatorna i New York.
 
 
Nu ska jag & Alba ut på en höstpromenad! Ska försöka att ta mig tid till att uppdatera mer en annan dag snart!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0