En liten lista

Tre namn du går under:
1. Ännie
2. Anneli
3. Änniebänäni
 
Tre saker som skrämmer dig:
1. Att männsikor kan vara så elaka ibland
2. Bilar som kör nära
3. Att mista nära och kära
 
Tre saker som är typiskt dig:
1. Att jag alltid kommer alldeles för tidigt till jobbet
2. Om jag blir sugen på något så bara måste jag ha det direkt för annars kan jag bara tänka på det tills jag fått det
3. Att jag klär på mig as mycket innan jag ska ut när det är kallt ute men jag fryser ändå ALLTID om tårna
 
Tre av dina favoritartister:
1. Melissa Horn
2. Ed Sheeran
3. Passenger

Tre sanningar:
1. Jag älskar att pyssla men jag tar mig sällan tid till det
2. Jag HATAR att köra till och från jobbet när det är halt ute
3. Jag har den bästa familjen och vännerna man kan ha

Tre av dina hobbys:
1. Fotografering
2. Läsa
3. Pyssla

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En jorden runt resa
2. Super mysiga balkongmöbler
3. Ett lyckligt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0