Året 2014

Även om jag knappt bloggar längre så är det kul att ha summering av året så här kommer en för 2014.
 
Människorna 2014: Har bara otroligt fina nära och kära i mitt liv och det är jag nöjd med :)

Hänt 2014: Det största som har hänt är självklart att jag är gravid med vårt första barn
och bara längtar tills han vill komma ut till oss!
Sen bytte jag mack igen och slapp pendla så långt då jag hamnade i Malmö denna gången.
Lite resor hann vi med också men mer om det längre ner.
 

Trevligt 2014: Graviditeten har varit trevlig förutom en del jobbiga krämpor som kom med den
men det är det värt alla gånger om.
Sen som vanligt har resorna varit toppen, önskar dock att man hade råd och hann resa ännu mer
har så många länder jag vill se och upptäcka.
 
Frammåt 2015:Detta året kommer att bli ett riktigt familje år, självklart då vårt barn kommer i slutet av Januari/början av Februari och livet kommer att kretsa runt honom. Sen hoppas jag förståss på att vi kommer iväg på någon resa iaf.
 
 
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev gravid :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga
 
Dog någon som stod dig nära?
Nä skönt det

Vilka länder/städer besökte du?
Barcelona, Prag & Danmark
 
Jag & Rebecca i Barcelona
 

Är det något du saknat år 2014 som du vill ha år 2015?
Bebisen utanför magen istället för i och några resor

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Datum har jag så svårt för att minnas men tillfällen som jag absolut kommer att minnas är när vi fick reda på att vi väntade barn, när vi berättade för min familj om bebisen, när vi berättade för R`s familj om bebisen, ultraljuden vi har gjort för att se bebisen :) och när jag blev total överraskad med en superfin bebis shower av min fina familj och vänner.

Vad var din största framgång 2014?
Den ligger för en gångs skull på det privata planet och inte jobbmässigt, för det är ju helt klart att vi snart blir en liten familj på tre  vilket är en stor framgång.

Största misstaget?
Ångrar lite att jag bytte mack på jobbet för trivdes väldigt bra på den förra men man måste ju komma vidare och möta nya utmaningar.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har haft turen att hålla mig väldigt frisk förutom ryggont av graviditeten.

Bästa köpet?
Alla sakerna till bebisen förståss.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja självklart det där testet som sa att vi skulle bli föräldrar 2015.
och en massa annat, tex babyshowern gjorde mig väldigt glad.
 
galet att där inne ligger den lilla som vi längtar så mycket efter


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Ingen särskild, har lyssnat på så mycket blandat detta året

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

lika glad som alltid ;)

Favoritprogram på TV?
Suites

Bästa boken du läste i år?

Har mest läst föräldrar böcker på senaste tiden så har förträngt alla andra böcker.
 

Största musikaliska upptäckten? 
Vance Joy & Family of the year

Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
just på min födelsedag så jobbade jag och sen fikade jag med min mamma, firade sedan med min familj,släkt och vänner på helgen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om vi hade hittat drömhuset och hunnit resa ännu mer.
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2014?
Vet inte, kör på det jag tycker om precis som vanligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0